Rygstabilitet

Attractive young woman working out indoors. Beautiful model doing exercises on blue mat in room with white walls. Pilates Bird-dog or Donkey Kick exercise (chakravakasana). Full length

 

Målgruppe:

Kan du nikke genkendende til én eller flere af nedenstående spørgsmål, så er holdet noget for dig:

Har du daglige eller periodevise smerter eller ømhed i ryggen?

Bliver du hurtigt udtrættet ved dagligdags aktiviteter som at gå, stå, sidde eller lave mad?

Oplever du, at du er ved at ”falde lidt sammen”?

Får du ondt i ryggen, når du er i samme stilling for lang tid?

Vil du gerne have  mere ud af din løbetræning, styrketræning, golf eller anden fritidsaktivitet?

 

Beskrivelse:

Du lærer at sidde rigtigt og bruge din krop mest hensigtsmæssigt, så skader og nedslidning undgås.

Du vil opleve at få en stærkere ”core” og en rankere holdning.

Du vil opleve, at du kan klare flere ting i dagligdagen uden smerter og udtrætning.

Træningen foregår på stor balancebold og på måtter. Her trænes de små muskler tæt på ryggens led med fokus på kropskontrol og balance.

 

Niveau:

Holdet er for alle, som kan sidde selvstændigt på en stor bold og kan komme op og ned fra gulv.

Holdet er både for kontorarbejderen, pensionisten og idrætsudøveren.

Har du brug for at få styrket kroppen generelt, er holdet noget for dig.

 

Pris:

Med en henvisning fra din læge koster det kr 113,92 pr. gang, du træner – og der er mulighed for tilskud fra ’danmark’ på 59 kr.

Uden henvisning ligger prisen på kr 130,- pr gang.  Tilskuddet fra ‘danmark’ er det samme.

Du kan også vælge at betale for en hel måned ad gangen. Det koster så kr 495,-

 

Træningstider:

Mandage fra kl. 10.15 – 11.15.

Tirsdage  fra kl. 7.00 – 8.00.

Torsdage fra kl. 16.00 – 17.00.

 

Ansvarlig:

Katrine Nødgaard

 

 

Tilmeld dig her

 

Dit navn (påkrævet)

Telefonnummer (påkrævet)

Email (påkrævet)

Dit CPR (påkrævet - sendes krypteret)

Dit Spørgsmål eller din besked

 

Se også den samlede oversigt over vores holdtræning.

//]]>