Bækkenbundstræning

 

Målgruppe:

Yoga er for alle. Men især for dig, hvis du ønsker

  • at blive smidig og stærk
  • at slippe af med skævheder i kroppen
  • at forbedre din vejrtrækning
  • at forbedre gennemstrømningen i kroppen
  • at øge din kropsbevidsthed
  • at slappe af i krop og sind
  • at nedsætte dit stressniveau
  • at bringe muligheden for ro ind i din hverdag

 

Beskrivelse:

Vi arbejder med klassisk Hata-yoga øvelser. De stiller krav til balancen, til styrke og til smidighed. Vi inddrager vejrtrækningen, så den bliver en del af øvelserne, men også så vejrtrækning er øvelse i sig selv. Øvelserne bliver tilpasset hver enkelt på holdet, og vi benytter hjælpemidler, så alle får et maksimalt udbytte af deres træning.

Øvelserne udføres stående og siddende eller liggende på gulvet.

Vi slutter af med bevidst afspænding.

Efter træningen håber jeg at du føler  dig energifyldt og samtidig afslappet og med ro i kroppen.

 

Niveau:

Du kan deltage på dette hold, hvis du kan komme ned på gulvet og op igen.

 

Ansvarlig:

Anita

Anita Jarrett

Se tidspunkter for træningen i den samlede oversigt over vores holdtræning.

 

//]]>